Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počátky českého soukromého vysokého školství (na případové studii Vysoké školy finanční a správní)
Straková, Magdalena ; Houda, Přemysl (vedoucí práce) ; Krátká, Lenka (oponent)
Počátky českého soukromého vysokého školství na případové studii Vysoké školy finanční a správní Bc. Magdalena Straková ABSTRAKT Práce Počátky českého soukromého vysokého školství na případové studii Vysoké školy finanční a správní zpracovává období mezi lety 1999 až 2009, kdy díky úpravě zákona o vysokých školách mohly vzniknout první soukromé vysoké školy. Pomocí orální historie mapuje a strukturuje danou oblast na případové studii jedné z prvních soukromých vysokých škol. Historii školy práce rozdělila na tři části: příprava projektu a vznik školy, období růstu a moment, kdy se objevily první problémy s kvalitou a reputací. Přináší současně odpověď na otázku, nakolik existence soukromého vysokého školství změnila sféru terciárního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA Vysoká škola finanční a správní, soukromá vysoká škola, soukromá univerzita, terciární vzdělávání, orální historie, případová studie
Systém vysokoškolského studia v ČR a financování vysokých škol
Ryskina, Mariya ; Severová, Lucie (vedoucí práce)
Cíl práce: Hlavním cílem této bakalářské práce bude analýza systému vysokoškolského vzdělávání v České Republice. Analýza financování vysokých škol. V teoretické části bude popsáván vzdělávací systém v ČR, formy vzdělávání, náklady na vzdělání a výdaje státu na provoz vysokých škol. V praktické části bude provedeno porovnání s financováním vysokých škol Evropy, které dosáhly nejvyššího ocenění kvality vzdělání. Metodika: Teoretická části diplomové práce se bude zpracovávat pomocí informačních zdrojů, vztahujících se k systému vysokoškolského vzdělání v ČR, pomoci deskriptivní metody. V praktické části bude využita metoda analýzy a komparativní, pomoci kterých se vypracují údaje týkající porovnání několika vysokých škol. Doporučený rozsah práce: 30-40 stran Doporučené zdroje informací Brdek, M., & Vychová, H. (2004). Evropská vzdělávací politika. Praha: ASPI. Grecmanová, H. (2015). Vysoká škola jako instituce . Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Koucký, J., Bartušek, A., & Zelenka, M. (2013). Nerovnosti v přístupu k vysokoškolskému vzdělání v České republice a v Evropě 1950-2011. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. Severová, L., & Šrédl, K. (2010). Znalostní ekonomika. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze ČZU. Šmídek, P. (2005). Financování vysokoškolského vzdělání v České republice a Evropské unii. Praha: VŠE.
Účetní a daňové aspekty v rámci auditu obecně prospěšných společností v konkrétních podmínkách soukromé vysoké školy CEVRO INSTITUT
Šafrová, Jitka ; Takáčová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Štěpánka (oponent)
Práce se snaží ukázat, jak může soukromá vysoká škola fungovat jako obecně prospěšná společnost, a to především z hlediska účetnictví, daní a auditu. Práce se věnuje jak základním zákonným charakteristikám a povinnostem obecně prospěšných společností v konkrétním případě soukromé vysoké školy CEVRO Institut. Cílem práce je ukázat provázanost daní, účetnictví s důrazem na propojenost těchto aspektů do auditu společnosti.
Implementace BI na soukromé vysoké škole
Kašpar, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Diplomová práce pojednává o Balanced scorecard a Business inteligence řešeních na vysoké škole. K řešení se přistupuje systematicky rozdělením práce na 2 velké celky, každý se svými kapitolami. První velký celek se zaobírá teorií Balanced Scorecard a Business inteligence. Ukazují se 4 základní perspektivy Balanced scorecardu a tento základ je dále rozšířen o modifikace, zaměřené na akademické prostředí. Druhá kapitola v této části seznamuje čtenáře se základními informacemi, které bude potřebovat, aby mohl pokračovat k nejpodstatnější části této práce, čímž jest implementace Business intelligence na University in Prague. Druhá část práce, věnující se praktické aplikaci teoretických poznatků, začíná seznámením se společností. Následuje návrh konkrétního Balanced scorecard pro University in Prague. Z tohoto návrhu vychází poslední část této práce. Tou je pilotní implementace Business intelligence a vytvoření modelových reportů.
Účetnictví a daně obecně prospěšných společností v konkrétních podmínkách soukromé vysoké školy CEVRO Institut
Šafrová, Jitka ; Takáčová, Hana (vedoucí práce)
Cílem práce je ukázat, jak může soukromá vysoká škola fungovat jako obecně prospěšná společnost, a to především z hlediska účetnictví a daní. Teoretická část je věnována základním charakteristikách a zákonným povinnostem obecně prospěšných společností a soukromých vysokých škol, s konkrétním příkladem z praxe soukromé vysoké školy CEVRO Institut. Praktická část poukazuje na provázanost a propojení účetnictví a daní jak obecně prospěšných společností souhrnně, tak i obecně prospěšných společností - soukromých vysokých škol. Důraz je kladen na typické účetní případy, vedení analytické evidence, problematiku daňově účinných výdajů a příjmů, klíčování nákladů, účetní závěrku a daňové přiznání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.